• DSpace Universidad Indoamerica
  • Browsing by Author Ramos-Galarza, Carlos

    Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
    or enter first few letters:  
    Showing results 29 to 48 of 115 < previous   next >
    Issue DateTitleAuthor(s)
    2021E-learning and M-learning Benefits in the Learning ProcessCóndor-Herrera, Omar; Bolaños-Pasquel, Mónica; Ramos-Galarza, Carlos
    2021E-Learning and M-Learning Technological Intervention in Favor of MathematicsCóndor-Herrera, Omar; Ramos-Galarza, Carlos
    2019Efeco scale for assessing executive functions in self-report formatRamos-Galarza, Carlos; Bolaños-Pasquel, Mónica; García-Gómez, Andrés; Martínez Siiarez, Pedro; Jadán-Guerrero, Janio
    2020-05-19ESCALA DE FUNCIONES EJECUTIVAS BASADA EN LA TEORÍA DE ALEXANDER LURIA: EOCL-1Ramos-Galarza, Carlos; Cruz-Cárdenas, Jorge; Silva-Barragán, Micaela
    2020Estructura factorial del sentido de coherencia y su Relación de ApegoOrtiz-Granja, Dorys; Jayo-Suquillo, Liliana; Ramos-Galarza, Carlos
    2015¿Los Estudiantes Universitarios Tienen Dificultades Neuropsicológicas en el Control de Impulsos o en su Monitorización?Ramos-Galarza, Carlos; Lozada-Montero, José
    2018Evaluation of the skills of the prefrontal cortex: The EFECO II-VC and II-VRVillegas, Carla; Ortiz, Dorys; García, Andrés; Bolaños-Pasquel, Mónica; Acosta, Pamela; Lepe, Nancy; Valle, Milenko; Ramos, Valentina; Ramos-Galarza, Carlos
    2017Experiencias y retos del uso de herramientas de asistencia en programas de educación superior: Caso de estudio de un estudiante con discapacidad visualArias-Flores, Hugo; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
    2021Factorial Structure of the EOCL-1 Scale to Assess Executive FunctionsRamos-Galarza, Carlos; Cruz-Cárdenas, Jorge; Bolaños-Pasquel, Mónica; Acosta-Rodas, Pamela
    2020Factorial structure of the sense of coherence and its relation with attachmentOrtiz-Granja, Dorys; Jayo-Suquillo, Liliana; Ramos-Galarza, Carlos
    2022Factors Influencing the Consumer Tendency to Use Mobile Instant Messaging (MIM): A Mixed Method StudyCruz-Cárdenas, Jorge; Guadalupe-Lanas, Jorge; Ramos-Galarza, Carlos; Palacio-Fierro, Andrés
    2022Financial Marketing at the Border: A View from CustomersArias-Flores, Hugo; Quinde-Sari, Freddy; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
    2019Las funciones ejecutivas y la regulación del aprendizaje de universitariosGualpa-Naranjo, Kenneth; Valencia-Paredes, Daniela; Barrera-Sandoval, Daniel; Robles-Luna, Daniel; Portocarrero-Montoya, Kevin; Rodríguez-Armijos, Ronnie; Ramos-Galarza, Carlos
    2017Fundamental concepts in the neuropsychological theoryRamos-Galarza, Carlos; Ramos, Valentina; Jadán-Guerrero, Janio; Lepe-Martínez, Nancy; Paredes-Nuñez, Lorena; Gómez-García, Antonio; Bolaños-Pasquel, Monica
    2021Hedonic and Utilitarian Motivations in Predicting the Buy Intention of Technological Products: A Study in Developing and Emerging CountriesCruz-Cárdenas, Jorge; Zabelina, Ekaterina; Deyneka, Olga; Ramos-Galarza, Carlos
    2018I Congreso Internacional de EmprendimientoArévalo Chávez, Patricio; Arteaga Rodríguez, Gerardo Rigoberto; Ripalda Moya, Daniel Patricio; Altamirano Santacruz, Carla Marcela; Salazar, Laura; Ramos-Galarza, Carlos; Subía Arellano, Andrés, et al.
    2021Identifying Government Funds to Help People with Disabilities: An Analytical ProcessArias-Flores, Hugo; Ramos-Galarza, Carlos; Jadán-Guerrero, Janio; Cóndor-Herrera, Omar; Nunes, Isabel
    2022Impact of the Implementation of Resources with Augmented Reality in EducationCóndor-Herrera, Omar; Ramos-Galarza, Carlos
    2021Implementation of Virtual Learning Objects in the Development of Mathematical Skills: A Qualitative Analysis from the Student ExperienceCóndor-Herrera, Omar; Ramos-Galarza, Carlos; Acosta-Rodas, Pamela
    2020Improve Accessibility and Visibility of Selected University WebsitesAcosta-Vargas, Patricia; Ramos-Galarza, Carlos; Salvador-Ullauri, Luis; Chanchi, Gabriel; Jadán-Guerrero, Janio