Skip navigation
Página de inicio
Listar
Comunidades
Buscar elementos por:
Fecha Publicación
Autor
Título
Materia
Ayuda
Language
English
español
Servicios
Mi DSpace
Alertas
Editar perfil
DSpace
JSPUI
DSpace almacena y facilita el acceso abierto a todo tipo de contenido digital incluyendo texto, imágenes, vídeos y colecciones de datos.
Leer más
DSpace Universidad Indoamerica
Buscar por Autor Cóndor-Herrera, Omar
Ir a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introducir las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 20 de 23
Siguiente >
Fecha de publicación
Título
Autor(es)
2022
360° Technology Applied to Touristic Marketing
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
2021
Artificial Intelligence and Tomorrow’s Education
Cóndor-Herrera, Omar
;
Arias-Flores, Hugo
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Ramos-Galarza, Carlos
2021
Augmented Reality Teaching Resources and Its Implementation in the Teaching-Learning Process
Cóndor-Herrera, Omar
;
Acosta-Rodas, Pamela
;
Ramos-Galarza, Carlos
2021
Cognitive Interventions Based on Technology: A Systematic Literature Review
Ramos-Galarza, Carlos
;
Cóndor-Herrera, Omar
;
Arias-Flores, Hugo
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Cedillo, Priscila
2021
E-learning and M-learning Benefits in the Learning Process
Cóndor-Herrera, Omar
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Ramos-Galarza, Carlos
2021
E-Learning and M-Learning Technological Intervention in Favor of Mathematics
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
2020
Educar en tiempos de COVID-19
Cóndor-Herrera, Omar
2024
Evaluation of Augmented Reality Applications for the Teaching-Learning Process
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Marcayata-Fajardo, Clemencia
2022
Evaluation of Online Learning Platforms in Latin America
Ramos-Galarza, Carlos
;
Cóndor-Herrera, Omar
;
Cruz-Cárdenas, Jorge
2023
From Face-to-Face Learning to Virtual Learning: Students’ Perspective
Cóndor-Herrera, Omar
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Cruz-Cárdenas, Jorge
2021
Identifying Government Funds to Help People with Disabilities: An Analytical Process
Arias-Flores, Hugo
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Cóndor-Herrera, Omar
;
Nunes, Isabel
2022
Impact of the Implementation of Resources with Augmented Reality in Education
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
2023
Implementation of Augmented Reality Resources in the Teaching-Learning Process. Qualitative Analysis
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
2021
Implementation of Virtual Learning Objects in the Development of Mathematical Skills: A Qualitative Analysis from the Student Experience
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Acosta-Rodas, Pamela
2020
Literacy toy for enhancement phonological awareness: A longitudinal study
Ramos-Galarza, Carlos
;
Arias-Flores, Hugo
;
Cóndor-Herrera, Omar
;
Jadán-Guerrero, Janio
2021
Technological Intervention Through the Virtual Assistant Alexa in the Development of Linguistic Skills of a New Language
Cóndor-Herrera, Omar
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Acosta-Rodas, Pamela
;
Ramos-Galarza, Carlos
2021
The impact of a technological intervention program on learning mathematical skills
Cóndor-Herrera, Omar
;
Ramos-Galarza, Carlos
2023
Use of Technology in the Context of Latin America
Ramos-Galarza, Carlos
;
Cóndor-Herrera, Omar
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Cruz-Cárdenas, Jorge
2021
Using Virtual Reality in the Treatment of Social Anxiety Disorder: Technological Proposal
Ramos-Galarza, Carlos
;
Acosta-Rodas, Pamela
;
Moscoso-Salazar, Jaime
;
Cóndor-Herrera, Omar
;
Cruz-Cárdenas, Jorge
2022
Video Conferencing Platforms for Learning: Which is the Best Platform?
Cóndor-Herrera, Omar
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Ramos-Galarza, Carlos