Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
español
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace Universidad Indoamerica
Browsing by Author Ramos-Galarza, Carlos
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 73 to 92 of 115
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Phonological Awareness Intervention and Basic Literacy Skill Development with Kiteracy-PiFo
Jadán-Guerrero, Janio
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Carpio-Brenes, María
;
Calle-Jiménez, Tania
;
Salvador-Ullauri, Luis
;
Nunes, Isabel
2016
Prácticas decoloniales en las redes sociales de estudiantes universitarios
Ramos-Galarza, Carlos
;
Freire Muñoz, Irina
2017
Prácticas decoloniales en las redes sociales de estudiantes universitarios
Ramos-Galarza, Carlos
;
Freire Muñoz, Irina
2016
La pregunta de investigación
Ramos-Galarza, Carlos
2015
Prevalencia del trastorno por déficit de atención con hiperactividad en estudiantes ecuatorianos
Ramos-Galarza, Carlos
2017
Procastination, internet addiction, and academic performance in Ecuadorian college students
Ramos-Galarza, Carlos
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Paredes-Núñez, Lorena
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Gómez-García, Antonio
2021
Proposal for an evaluation scale of executive functions in university students
López-Cárdenas, María
;
Ramos-Galarza, Carlos
2016
Propuesta de la Escala Efeco Para Evaluar las Funciones Ejecutivas en Formato de Auto-Reporte
Ramos-Galarza, Carlos
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
García-Gómez, Andrés
;
Paredes, Lorena
2019
Psychometric properties of ADHD rating scale in school context
Ramos-Galarza, Carlos
;
Acosta-Rodas, Pamela
;
Ramos, Valentina
2016
Psychometric propertis: ADHD rating scale IV self-report
Ramos-Galarza, Carlos
;
Pérez-Salas, Claudia
2021
Rehabilitation of Children Affected by Attention Deficit Disorder
Ramos-Galarza, Carlos
;
Acosta-Rodas, Pamela
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Saez-Delgado, Fabiola
2016
Relación de la Ideología de Género con la Satisfacción Sexual de Estudiantes Universitarios de Quito-Ecuador
Subía Arellano, Andrés
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Cevallos-Pérez, Danna
;
Echeverría-Espín, Samantha
2016
Relación entre el control inhibitorio y el consumo de alcohol de estudiantes universitarios
Ramos-Galarza, Carlos
;
Albarracín, Edison
;
Arguello, Ana
;
Chávez, María
;
Falconí, Ariana
;
Jurado, Margarita
;
Vlélez, Erick
2018
Relationship between academic performance and the self-report of the executive performance of ecuadorian teenagers
Ramos-Galarza, Carlos
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Gómez-García, Antonio
2021
Relationship Between Technological Resources and Meaningful Learning in Secondary Students
Bonilla-Guachamín, Johanna
;
Jadán-Guerrero, Janio
;
Rojas-Londoño, David
;
Ramos-Galarza, Carlos
2015
Respuesta motora en el trastorno por déficit de atención con hiperactividad
Ramos-Galarza, Carlos
;
Guevara, María
;
Bolaños, Mónica
;
Ramos, David
2020
Revisión sistemática sobre instrumentos de autorregulación del aprendizaje en estudiantes de educación secundaria
León-Ron, Verónica
;
Sáenz, Fabiola
;
Mella, Javier
;
Posso-Yépez, Miguel
;
Ramos-Galarza, Carlos
;
Lobos, Karla
2016
El Rol de la Psicología en el Desarrollo de Tecnología Educativa
Jadán-Guerrero, Janio
;
Ramos-Galarza, Carlos
2019
Scale of clinical observation to valuate the third functional unit of the Luria theory: EOCL-1.
Ramos-Galarza, Carlos
;
Benavides-Endara, Patricio
;
Bolaños-Pasquel, Mónica
;
Fonseca-Bautista, Silvio
;
Ramos, David
2019
Scale reduced to value the sense of coherence: SOC 15
Ortiz-Granja, Dorys
;
Acosta-Rodas, Pamela
;
Lepe-Martínez, Nancy
;
Valle, Milenko
;
Ramos-Galarza, Carlos