• DSpace Universidad Indoamerica
  • Browsing by Author Ramos-Galarza, Carlos

    Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
    or enter first few letters:  
    Showing results 75 to 94 of 134 < previous   next >
    Issue DateTitleAuthor(s)
    2022Neuromarketing: Current Applications in Favor of ConsumerismLópez, María Judith; Ramos-Galarza, Carlos
    2023Neuropsychological analysis of a case of thalamic damage. Why does he present a new laziness and acquired naiveté?Ramos-Galarza, Carlos; Gaibor-Estévez, Jhonny
    2020Neuropsychological analysis of a case with anosognosiaGaibor-Estévez, Jhonny; Ramos-Galarza, Carlos
    2018Neuropsychological assessment of attention: Symbols and digits test.Ramos-Galarza, Carlos; Acosta-Rodas, Pamela; Jadán-Guerrero, Janio; Guevara-Maldonado, César; Zapata, Mireya; Apolo-Buenaño, Diego
    2017Neuropsychological evaluation of inhibitory control and interference control: Validation of experimental tasks in the ecuadorian contextRamos-Galarza, Carlos; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos, David; Bolaños-Pasquel, Mónica; Ramos, Valentina; Fiallos-Carolis, María
    2020Neuropsychological functioning in young professionals who use alcohol as a leisure activityRamos-Galarza, Carlos; Serrano-Flores, Pablo
    2016Neuropsychological treatment of ADHD in preschool: Training of executive functionRamos-Galarza, Carlos; Bolaños, Mónica; Paredes, Lorena; Ramos, David
    2017La Nueva PsicologíaParedes-Núñez, Lorena; Ramos-Galarza, Carlos; Andrade-Andrade, Shirley; Santillán-Marroquín, Washington; González-Ospina, Lina; Jadán-Guerrero, Janio
    2022Organizational Culture and Digital Transformation: A Bibliometric ApproachCruz-Cárdenas, Jorge; Parra-Domínguez, Javier; Zabelina, Ekaterina; Deyneka, Olga; Ramos-Galarza, Carlos
    2020Phonological Awareness Intervention and Basic Literacy Skill Development with Kiteracy-PiFoJadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos; Carpio-Brenes, María; Calle-Jiménez, Tania; Salvador-Ullauri, Luis; Nunes, Isabel
    2016Prácticas decoloniales en las redes sociales de estudiantes universitariosRamos-Galarza, Carlos; Freire Muñoz, Irina
    2017Prácticas decoloniales en las redes sociales de estudiantes universitariosRamos-Galarza, Carlos; Freire Muñoz, Irina
    2016La pregunta de investigaciónRamos-Galarza, Carlos
    2015Prevalencia del trastorno por déficit de atención con hiperactividad en estudiantes ecuatorianosRamos-Galarza, Carlos
    2017Procastination, internet addiction, and academic performance in Ecuadorian college studentsRamos-Galarza, Carlos; Jadán-Guerrero, Janio; Paredes-Núñez, Lorena; Bolaños-Pasquel, Mónica; Gómez-García, Antonio
    2021Proposal for an evaluation scale of executive functions in university studentsLópez-Cárdenas, María; Ramos-Galarza, Carlos
    2016Propuesta de la Escala Efeco Para Evaluar las Funciones Ejecutivas en Formato de Auto-ReporteRamos-Galarza, Carlos; Jadán-Guerrero, Janio; García-Gómez, Andrés; Paredes, Lorena
    2023Psychological time of green entrepreneurs: a mixed methods study of SMEsZabelina, Ekaterina; Cruz-Cárdenas, Jorge; Deyneka, Olga; Maksimenko, Aleksandr; Guadalupe-Lanas, Jorge; Ramos-Galarza, Carlos
    2019Psychometric properties of ADHD rating scale in school contextRamos-Galarza, Carlos; Acosta-Rodas, Pamela; Ramos, Valentina
    2016Psychometric propertis: ADHD rating scale IV self-reportRamos-Galarza, Carlos; Pérez-Salas, Claudia