Buscar por Autor Ramos-Galarza, Carlos

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 106 a 125 de 146 < Anterior   Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2021Relationship Between Technological Resources and Meaningful Learning in Secondary StudentsBonilla-Guachamín, Johanna; Jadán-Guerrero, Janio; Rojas-Londoño, David; Ramos-Galarza, Carlos
2015Respuesta motora en el trastorno por déficit de atención con hiperactividadRamos-Galarza, Carlos; Guevara, María; Bolaños, Mónica; Ramos, David
2020Revisión sistemática sobre instrumentos de autorregulación del aprendizaje en estudiantes de educación secundariaLeón-Ron, Verónica; Sáenz, Fabiola; Mella, Javier; Posso-Yépez, Miguel; Ramos-Galarza, Carlos; Lobos, Karla
2016El Rol de la Psicología en el Desarrollo de Tecnología EducativaJadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
2019Scale of clinical observation to valuate the third functional unit of the Luria theory: EOCL-1.Ramos-Galarza, Carlos; Benavides-Endara, Patricio; Bolaños-Pasquel, Mónica; Fonseca-Bautista, Silvio; Ramos, David
2019Scale reduced to value the sense of coherence: SOC 15Ortiz-Granja, Dorys; Acosta-Rodas, Pamela; Lepe-Martínez, Nancy; Valle, Milenko; Ramos-Galarza, Carlos
2024Serious Games Created for Cognitive Rehabilitation: A Systematic ReviewRamos-Galarza, Carlos; García-Cruz, Patricia; Bolaños-Pasquel, Mónica
2023Smartphones and Higher Education: Mapping the FieldCruz-Cárdenas, Jorge; Zabelina, Ekaterina; Deyneka, Olga; Palacio-Fierro, Andrés; Guadalupe-Lanas, Jorge; Ramos-Galarza, Carlos
2019Stress and productivity in workers of textile companiesRamos-Galarza, Carlos; Acosta-Rodas, Pamela
2024Systematic Review of Executive Function Stimulation Methods in the ADHD PopulationRamos-Galarza, Carlos; Brito, Deyaneira; Rodríguez, Brayan; Guerrero, Brenda; Cruz-Cárdenas, Jorge; Bolaños-Pasquel, Mónica
2024Systematic Review of Technological Methods of Evaluation of Executive FunctionsRamos-Galarza, Carlos; García-Cruz, Patricia; Bolaños-Pasquel, Mónica
2017Talented soccer players, the big secret is in the brain: The great tragedy of the star player and the fate of magicians with a preserved nervous systemsRamos-Galarza, Carlos; Peña-García, Sofía; Pérez-Salas, Claudia; Cadena-Almeida, Iván; Jadán-Guerrero, Janio; Bolaños-Pasquel, Mónica
2021Technological Innovation to Assess Cognitive Functions in Attention Deficit Hyperactivity DisorderRamos-Galarza, Carlos; Acosta-Rodas, Mónica; Acosta-Vargas, Patricia; Salvador-Ullauri, Luis
2024Technological Innovations Applied to Neuromarketing: Systematic ReviewRamos-Galarza, Carlos; García-Cruz, Patricia; Cruz-Cárdenas, Jorge
2021Technological Intervention Through the Virtual Assistant Alexa in the Development of Linguistic Skills of a New LanguageCóndor-Herrera, Omar; Jadán-Guerrero, Janio; Acosta-Rodas, Pamela; Ramos-Galarza, Carlos
2021Technology in Favor of Disability: Prevalence Study in EcuadorArias-Flores, Hugo; Acosta-Rodas, Pamela; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
2021-08-02Tecnologías educativas para la nueva eraPérez-Silva, Patricio; Páez-Andrade, Santiago; Pazos-Espinoza, Franklin; Ramos-Galarza, Carlos
2020Teleworking in times of COVID-19Ramos, Valentina; Ramos-Galarza, Carlos; Tejera, Eduardo
2017The abandonment of statistics in Psychology of EcuadorRamos-Galarza, Carlos
2018The executive functions of the frontal lobe and its association with the academic performance of students in higher educationBesserra-Lagos, Diego; Lepe-Martínez, Nancy; Ramos-Galarza, Carlos