• DSpace Universidad Indoamerica
  • Buscar por Autor Jadán-Guerrero, Janio

    Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
    O introducir las primeras letras:  
    Mostrando resultados 89 a 106 de 106 < Anterior 
    Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
    2022Serious videogames for teaching recycling based on the STEM ProjectChacón-Castro, Marcos; López-Quintero, José; Acosta-Vargas, Patricia; Luna-Pineda, Javier; Jadán-Guerrero, Janio
    2022Strengthening Mathematical Skills with M-LearningShinchiguano, Flor; Arias-Flores, Hugo; Jadán-Guerrero, Janio
    2017Talented soccer players, the big secret is in the brain: The great tragedy of the star player and the fate of magicians with a preserved nervous systemsRamos-Galarza, Carlos; Peña-García, Sofía; Pérez-Salas, Claudia; Cadena-Almeida, Iván; Jadán-Guerrero, Janio; Bolaños-Pasquel, Mónica
    2020Teaching stem competencies through an educational mobile robotVarela-Aldás, José; Jadán-Guerrero, Janio; Andaluz, Víctor; Buele, Jorge
    2023Technological Accessibility Plan for Students with Disabilities: An Experience in Inclusive EducationDelgado-Valdivieso, Karina; Jadán-Guerrero, Janio
    2021Technological Intervention Through the Virtual Assistant Alexa in the Development of Linguistic Skills of a New LanguageCóndor-Herrera, Omar; Jadán-Guerrero, Janio; Acosta-Rodas, Pamela; Ramos-Galarza, Carlos
    2021Technology in Favor of Disability: Prevalence Study in EcuadorArias-Flores, Hugo; Acosta-Rodas, Pamela; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
    2016Teclado Virtual para Apoyar la Comunicación de Niños con Discapacidad MotrizJácome-Amores, Ligia; Jadán-Guerrero, Janio; Chango-Sailema, Gustavo
    2016TEVI: Teclado virtual como herramienta de asistencia en la comunicación y el aprendizaje de personas con problemas del lenguaje vinculados a la discapacidad motrizJácome-Amores, Ligia; Jadán-Guerrero, Janio
    2019Las TIC, una alternativa para hacer una educación inclusivaDelgado-Valdivieso, Karina; Jadán-Guerrero, Janio
    2021Towards Accessibility Assessment with a Combined Approach for Native Mobile ApplicationsAcosta-Vargas, Patricia; Guaña-Moya, Javier; Jadán-Guerrero, Janio; Alvites-Huamaní, Cleofé; Salvador-Ullauri, Luis
    2023Towards an E-Psychology Solution to Support, Intervene and Educate the Control of Emotions in InfantsAlvites-Huamaní, Cleofe; Rojas-Montero, John; Jadán-Guerrero, Janio; Muñoz-Primero, Elías
    2023Understanding Bullying and Cyberbullying Through Video Clips on Social Media PlatformsJadán-Guerrero, Janio; Arias-Flores, Hugo; Acosta-Vargas, Patricia
    2014Use of tangible interfaces to support a literacy system in children with intellectual disabilitiesJadán-Guerrero, Janio; López, Gustavo; Guerrero, Luis
    2022Using Augmented Reality to Reinforce the Learning of Installation of Electrical Equipment and MachinesJadán-Guerrero, Janio; Zurita-Mena, Myrian; Murillo-Morera, Juan
    2021Virtual Assistants and Its Implementation in the Teaching-Learning ProcessCóndor-Herrera, Omar; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
    2021Virtual Learning Objects’ of Math Educative ProcessCóndor-Herrera, Omar; Jadán-Guerrero, Janio; Ramos-Galarza, Carlos
    2018Youth and politics: A review of studies from Latin AmericaRamos-Galarza, Carlos; Apolo-Buenaño, Diego; Jadán-Guerrero, Janio